Grupa

Firma została założona w 1959 roku przez Pasquale Natuzzi. Jest to obecny prezes, dyrektor generalny i stylista. Grupa Natuzzi projektuje, produkuje i sprzedaje kanapy, fotele i akcesoria do pokoju dziennego. Natuzzi SpA została zanotowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol: NTZ) od 13 maja 1993. Grupa Natuzzi jest największym włoskim producentem mebli i światowym liderem w skórzanych tapicerkach (CSIL, 2012).

SIEĆ SPRZEDAŻOWA

Grupa eksportuje swoje innowacyjne produkty na pięciu kontynentach w 123 krajach. Obsługa klienta i cała się sprzedażowa jest zarządzana przez nasze jednostki biznesowe w

Włochy (Santeramo w Colle, Bari)
USA (High Point, Karolina Północna)
Szwajcaria (Zürich)
Hiszpania (Madryt)
Kraje Beneluksu (Gell, Belgia)
Wielka Brytania (Dartford, Anglia)
Niemcy (Kolonia)
Japonia (Tokio)
Chiny (Szanghaj)
Rosja (Moskwa)
Indie (Gurgaon)
Brazylia (Stan Bahia)

KODEKS ETYCZNY NATUZZI

Etyka i integralność to dwie wartości, które niezwykle dobrze rozumiane przez Kodeks Etyczny Natuzzi. Te dwie wartości zawsze były kluczem do każdego kierunku działania podejmowanego przez naszą firmę.  Ochrona środowiska i zrównoważony rozwój są konkretnymi zobowiązaniami dla Natuzzi.

PRODUKCJA

Wszystko zaczyna się od znaku na kartce papieru:  twórczy pomysł jest podstawą każdego procesu , który przenosi każdy produkt Natuzzi na rynek. W przemyśle meblarskim Grupa Natuzzi jest jednym z największych inwestorów w badania i rozwój. Produkcja jest zintegrowana poprzez fabryki we Włoszech, Chinach, Brazylii i Rumunii. Grupa kontroluje ponad 92% surowców i półproduktów.
Naszym podpisem jest ostateczna pieczęć produkcyjna naszych produktów, gdzie każdy szczegół na każdym etapie produkcji jest starannie sprawdzany. Od wstępnego projektu do prototypu, od badania trendów do wyboru tapicerki, od garbowania skór do montażu i dostawy produktu do Twojego domu.
Natuzzi to nie tylko marka, to sposób bycia i pracy.

 


MADE IN ITALY

Kultura piękna, pasja   do sztuki, filozofia dobrego życia. Wszystkie z nich należą do historii naszego kraju. W rzeczywistości, włoski styl zawsze wyróżniał się w świecie mody, projektowania, architektury, umeblowania i dekoracji. To jest wrodzone i cenne dziedzictwo, które inspiruje i jest myślą przewodnią dla wszystkich naszych projektów.

CENTRUM STYLU

Wszystkie nasze modele są tworzone w Centrum Stylu Natuzzi, które szczyci się zespołem składającym się ze 120 kreatywnych projektantów, specjalistów od kolorów i dekoratorów wnętrz. Pasquale Natuzzi osobiście zarządza tą strategiczną działalnością poprzez. Centrum Stylu Natuzzi to laboratorium pomysłów: tutaj kształtują się nowe produkty, nowe trendy są analizowane i powstają nowe projekty. Poszukuje się tu nowych materiałów, od skór do drewna, od tkanin do metalu, od kryształów do ceramiki.
Każdego roku produkowanych jest 6,000 szkiców. Kanapy, fotele, akcesoria wyposażenia wnętrz i przedmioty pokrewne. Wszystko jest opracowywane z wykorzystaniem zaawansowanej technologii komputerowej. Tylko 120 szkiców dociera do końcowego etapu weryfikacji tzn.: opracowania ręcznie wykonanego prototypu. Podstawowy etap ma na celu poprawę wyglądu, komfortu, praktyczności oraz optymalizację używanych materiałów. Jednak głównym zapewnieniem musi być uczciwa cena. 

JEDNA MARKA, DWIE LINIE PRODUKTÓW

Natuzzi jest najbardziej globalnie rozpoznawalna marka mebli wśród konsumentów dóbr luksusowych (Ipsos, 2015). Natuzzi różnicuje swoją ofertę na dwie linie produktów: Natuzzi Italia i Natuzzi edycjach.


Natuzzi Italia jest linia produktów - wszystko ściśle made in Italy - oferując Całkowity kolekcję Harmony, teraz w tym zbiór łóżko też. Natuzzi Italia kanapy i fotele są wzbogacone przez dobór wyposażenia wnętrz, lampy, akcesoria i meble pokojowe dać szczęście poprzez piękno i relaks. Natuzzi Italia to linia wysokiej klasy, a jego produkty są sprzedawane na rynku detalicznym (poprzez sklepów Natuzzi Italia i galeriami) oraz na wolnym rynku. Natuzzi Re-vive jest charakterystycznym produktem Natuzzi Italia: pierwszy na świecie "wydajność transatlantycki", przynosząc innowacje i dobre samopoczucie na rynku mebli do domu.

Natuzzi Editions oferuje szeroką gamę wygodnych skórzanych kanapach, zwiększając Natuzzi jest odnowione zalety: jego ogromną wiedzę na temat skóry i jej szczególnego dziedzictwa planowania i produkcji.

Private Label (Softaly). Etykieta prywatna. To program sprzedażowy dedykowany dla kluczowych klientów. 

SIEĆ DETALICZNA

598 sklepów Natuzzi Italia na całym świecie (268 sklepów Natuzzi, 330 Galerii Natuzzi). Sklepy Natuzzi są zlokalizowane w najważniejszych międzynarodowych miastach np.: Ateny, Rzym, Londyn, Paryż, Madryt, Nowe Delhi, Sydney, Nowy Jork, Szanghaj, Budapeszt, Seul, Zurych. Galerie Natuzzi są powiązane z głównymi sieciami dystrybucji w: Selfridges (Wielka Brytania), Sears Roebuck (Kanada), Bloomingdales (USA), David Jones (Australia) i Cuir Center (Francja).

OBRÓT 

488,5 milionów Euro (stan na 31 Grudzień 2015)

PRACOWNICY

5.633 pracowników (stan na dzień 31 Grudzień 2015)
 
CERTIFICATIONS


ISO 9001 – System Zarządzania Jakością; ISO 14001- Zarządzanie środowiskowe; OHSAS 18001 - Health and Safety Management System


Find out more at the corporate natuzzi.com website. 


This website uses third-party technical cookies, managed by the websites of other organisations and remarketing sites, to send you advertising in line with your preferences.
If you access any element underneath this banner, you are agreeing to use of cookies.
To disable the use of cookies, go to the “Total or partial disabling of cookies” paragraph of our privacy policy at the following link Polityka prywatności